search for :

Tuesday, May 03, 2011

oliday miri

assalamualaikum w.b.t.

aku x terpikir nak bercuti. but memandangkan labour day adik2 aku sume xde tusyen. and its a one opportunity 4 us going 4 a trip. plan last minute weyh. haha sempat agy before bertolak uh layan tetamu datang umah. [cousin of my mum's]

1st may 2o11
bertolak dalam pukul 4 kedak ya. guna jalan arah MLNG. perjalanan uh amik mase due jam je. so pegila jalan kitorg. lamak lah jugak. aku malas nak tido sebab sekejap je. bile aku nampak laut je. aku dah boleh agak dah. kitorang dah sampai MIRI ! yeaaa !! =) agak2 pukul 6 suku kadak ya. first kitorang pegi check in dulu dekat imperial hotel . TERBAEK !!


hiasan jak. 

apa2 un lepas kitorang dapat num bilik kitorang pegi rehat dulu dalam bilik uh. mandi2 lah semua tu. rehat lamak giler. kitorang keluar pegi makan dekat muara restoran.


pukul berapa tah keluar makan. aku x ingat tapi lambat lah jugak. lepas makan, teruss balik hotel. tido sebab penat except bapak aku. dia pegi jumpe kawan. minum teh tarik.

2nd may 2o11
bangun pagi2. tapi nak kata awal uh xdelah. [kedai kat bawah un bukak pukul 1o am]
bersiap2 terus packing balik barang. nak terus check out. haha [sekejap je kan kat hotel uh]
1st stop pegi ke boulevard hypermarket miri.


bersambung dengan hotel kitorang. kitorang jalan2lah dalam shop uh. lame2 kitorang terserempak dengan kawan bapak. haha. lamak lah jugak berborak uh. trip die dengan kitorang same. due2 baru datang semalam balik hari ni. tapi diorang datang lambat. 
[jauh perjalanan 15 minit macam uh je kot semalam, hotel un dekat2, tapi x tahu]

lepas borak2 kitorang pegi ke parkson.. aku ni bukan suke sangat shopping tapi takat cuci mate uh oakar sudah. hehe jalan2 je kat dalam mall uh. pandang sana pandang sini. [nampak sangat aku bosan haha dah xde duit nak wat camne kan]

around pukul 4.30 petang cam uh kitorang head back ke parking.
[trip balik bintulu]
bagi aku xde lah best sangat tapi at least kitorang keluar gak dari daerah kitorang.
bukan boleh selalu sebab buzy3 ! huhu

balik un kira2 pukul 7 malam sampai rumah. penat. tapi kesian ..
amir kene pegi tusyen kat rumah cikgu die

haha itu saja lah trip cuti aku. =)

No comments: