search for :

Tuesday, May 03, 2011

coincidence

assalamualaikum w.b.t.

hiasan jak. =)

aku ada dekat miri. jalan2 dalam parkson. lamak lah jugak jalan2 uh. penat kaki. huhu.
teman bapak kat mens wear. tempat baju je. 

sedang bapak aku cek2 baju die suke. tibe2 satu famili ni lalu taw.
aku xde la nak tengok diorang ke ape. 
tapi bile aku tengok sorang budak laki nih pakai baju hitam [dia tinngi taw]
aku macam pernah nampak je muka dia.

tup2 ! baru aku ingat. dia sama group time aku intebiu untuk UTP di kuching hari uh.
mak aih. apesal aku boleh jumpa dia lagi? ish3.

tapi aku wat dek je kat die. yela xkan aku nak tegur. aku segan. LOL !
jadi aku larilah dari dia. aku x tahu kalau dia un ingat kat aku tapi xkanlah.
[nak ingat wat ape?]

so itu jelah. aku sebenarnya segan tapi dalam hati aku nak tanya dia.
[ko dah dapat UTP ke?]
haha

story itu jeh. sekian ~

No comments: