search for :

Wednesday, May 04, 2011

A Q M ! why arrive late ?

assalamualaikum w.b.t.

petang tadi. adik aku keluar tengok mailbox. ada letter untuk aku.
aku agak ni mesti tawaran lagi. dari mane pulak ye ?

surat daripada AQM tu.

wow ! aku taw aku dapat tawarannye berape bulan yang lalu. tapi suratnye baru sampai ?
huh. apela. dalam surat tu die kasi details semua pasal yuran ijazah dan prosedurnye.
but first bayar RM 2ooo.oo masuk bank.
itupun die kate selewat2nya 14 hari selepas tarikh surat tu.
mak aih. kire2 hari ke-14 tu luse. haha. xsempat.
tawaran aku tu untuk ke Al-Azhar : perubatan 6 tahun
aku masa dapat mesej diorang ni before this masih ragu2 nak pegi ke x.
hati aku macam xdelah. x interested sangat nak pegi mesir.
[sungguh x bersyukur punye budak. orang lain mati2 nak pegi. aku ni. hampeh !]
bukan ape. aku taw course mahal but nak cari scholar ? xde nye parent aku mampu sangat nak bayar.
yelah. anak 6 orang. kakak aku punye yuran lagi mahal. uni swasta kot.
setahun dah berapa tapi xpe. boleh bayar kot tapi bertahun2 ? itu pun x pasti kalau ada sponsor lagi.
haha jadi keputusan nye.
tindakan aku : buat donoe je surat kat surat tu. doakan aku dapat yang lebih bagus. huhu
"Ya ALLAH. kau berikanlah hambaMu petunjuk dan kurniakanlah hambaMu yang terbaik buat diriku. Sesungguhnya hanya padaMu aku mohon pertolongan"

No comments: