search for :

Saturday, May 07, 2011

shocked !

assalamualaikum w.b.t.

kenapa tajuk ini macam mengejutkan ?
adakah sesuatu yang telah berlaku pada diri saya.
[sememangnya YA !]


hiasan jak =)

macam biasa pagi tadi aku bangun cari2 enset aku. ada mesej.
"66399 : announcement ! results on UTP admission are now available for viewing. for details , please log on to www.utp.edu.my"

1st2 aku buat donoe je kat mesej tu. but bile aku gitahu bapak aku result keluar ri ni. die suruh cek.
aku bukak lah internet semua. key in the website.
[perasaan aku xde pape pun. aku teringat pasal intebiu aku ari tu. LAWAK !]

then , aku senyap. aku cam x percaye. aku DAPAT ?!

  SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE UTP BAGI SESI MEI 2011 Ref no:462 Tarikh: 08/05/2011
Nama::  IRAWANI BINTI ABDUL RAHMAN
IC / Passport No::  93031313****
Program::  Program Asas Kejuruteraan / Program Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan (Kepujian) Kejuruteraan Petroleum
Status::  TAHNIAH! Anda telah BERJAYA ditawarkan kemasukan ke UTP Sesi Mei 2011.


sekarang ni aku tengah DILEMA. macam orang lain.
aku tahu sorang je yang same ngan aku ambik course ni. xnak aku hebohkan namenye. biar die gitahu sendiri.
bile aku teringat balik kata2 mak aku. UTP ni cam nak je die sumbat aku kat situ.
dan sorang kawan aku ni pon cam nak pegi belajar sane je. haha
tahla. kite yang kene cari hala tuju kite kan.
so doakan untuk aku dan aku pasti ALLAH membalas budimu. =)

No comments: