search for :

Monday, May 16, 2011

when i grow up ,,,,

assalamualaikum w.b.t.

skarang ni mesti HOT giler citer pasal ko nak jadi ape kan ?
aku ? xpayah cakaplah.
ngan kengkawan aku pun aku kate aku xtaw nak jadi ape lagi.
tapi skang aku taw dah.

'career' yang aku nak tu :
*permintaan tinggi
*gaji (ka-ching2)
*xramai girl ambik

haha. bukan ape. nak wat sebagai cabaran untuk diri sendiri.

aja aja fighting ! =)

pilihan aku sebenarnya aku dapat.
tapi xsanggup nak bayar.
but still aku hope aku dapat kos yang aku nak tu.

first choice aku
petroleum engineering
second choice aku
mechatronic engineering

third choice aku xpikir.
but aku harap impian aku jadi kenyataan.
macam harapan orang2 lain jugak kan ?.. hihi.

*nak FLY tu x terpikir pulak. tapi kalau boleh. nak jugak lah. hihi. =)
doakan untuk kejayaan kite semue lah ye.

No comments: