search for :

Friday, May 06, 2011

what i heard . .

assalamualaikum w.b.t.

aku baru dengar dalam program 
"TANYALAH USTAZAH" 

mesti ada yang dengar jugak kan program tu ?
aku just nak share je. yelah. aku bukannye alim mane pun.
tapi aku akan sentiasa perbaiki diri aku ni macam orang lain jugak.

tajuk : kitab suci

hiasan jak =)

bile dengar die bace quran kan uih ! seriously aku tertarik nak mendengar. haha.
[its unusual , rarely not me]
but bile die kate
"kenapa wanita perlukan kitab suci ?"
"wanita apabila sedih gembira tekanan kecewa keliru dan sebagainya perlukan sesuatu atau seseorang yang mampu bersama mereka. jadi AL-QURAN adalah suatu yang lebih dekat bagi diri wanita. kerna dengan ALLAH sajalah yang mampu kita minta pertolongan. yang memahami diri kita dan memberikan kita kebahagiaan serta kurniaan yang MAHA banyak"
[jawapan die xde lah sebijik2. ni aku just ingat2 je ape yang die jawab]

jadi bagi kawan2 aku yang x berjaya ESPECIALLY dearest huda dalan upu ni
[i always pray for you. thanks for the friendship you gave to me]
JANGAN PUTUS ASA ! AKU YAKIN KORANG BOLEH .

ingat pesanan aku : believe in yourself. know that everyone is there for you especially ALLAH.
sekian.

No comments: