search for :

Sunday, August 07, 2011

perginya sebutir mutiara

assalamualaikum w.b.t.


nape aku kate gitu?
adelah sekelas je kenal. dan juga sape2 yang berkaitan.
sudah nak dekat dua bulan jalinan persahabatan antara kitorang tapi akhirnya pergi jugak si dia meninggalkan aku untuk ke tempat yang lebih baik bagi dirinya.
aku bukan nak cakap die tu kawan aku sorang je tapi aku tahu satu kelas sebak kot die nak pindah.
selepas perginya ahmad die pulak nak pergi dah.
MARA memilih die ni masok JAD *japanese association degree 
untung kot die dapat tuh.
walaupon 3 tahun tapi still dapat gak merasa jepun uh nanti kan?

xpe munira.
aku tahu kau boleh buat punye.
walaupon pilihan yang ditawarkan tu mechanical engineering.
jangan risau lah.
kitorang kat sini doakan yang terbaik untuk ko. i.A.
"munira, kadang2 kite terlupe kite pernah gembira bersama awak, kadang2 kite terleka yang awak selalu buat kite tertawa, kadang2 kite tersenyum sebab awak pernah buat kite bahagia, adakalanya kite menangis kerana telatah awak membuat kite merindui awak, awak adalah orang yang pernah berkongsi suke dan duke bersama kite. kepada awak, senyumlah kerana selama perkenalan, awak tak pernah terlintas pon untuk dilupakan. sorry dan semoga ALLAH menyenangimu KAWAN! :)" 
the best of luck for you and stay in touch!
..sayang giler pada awak.. 

2 comments:

AnA InsaN BiaSa said...

setiap yang ada pasti akan pergi....tg penting, doakn yg terbaik tok dier dan jugak diri kiter~~

watok said...

like like like...
btol3 !! hihi