search for :

Saturday, June 04, 2011

see the lights !

assalamualaikum w.b.t.

harini akhirnya aku kuar jugak dari uitm tu.
gi mane? ikot parents a. hihi.
lek2 lu. satu malam je pun.
haha. xboleh lame2. aku un ade keje.
malam tadi bersiar2. pegi mane?


wee. cantik sangat2.
huh. bia free lu mind aku nih.
yelah masok2 klas.
blur2.
mane xnye. lame x blajar dah. haha!

aku pergi un ramai giler.
cuti skolah kot.
bagi aku biase2 je.
tapi first time pegi tu.
hurm.
aku x cited nak shoot pic la bagai.
ye a. aku cam menyampah tengok kamera dah. banyak kali lagi tu nak kene amik. tengahari tadi un baru shoot gamba. huh!

 bagi semue dah biase kot tengok scene ni kan. hihi

cantikla pokok2 ni. huhu. nak bawak balik umah je.

tu jelah aku wat time first day kuar.
ceh bajet cakap cam pe je.
ok. dats all nak kongsi dalam ni.
tata~

No comments: