search for :

Sunday, June 12, 2011

out!

assalamualaikum w.b.t.

semalam aku kuar.
sape lagi kalau bukan dengan kawan.
giler nak pergi sorang2.
haha.

papepon.
aku pergi sebab die ajak.
ok lah.
dapat release tension.

muka excited nak keluar. siap awal lagi tu.

tunggu lah kat bawah.
dengan kawan aku tu.

yana aka class rep aku.

aku bukan pergi berdua je taw.
dengan roommate die sekali.
bes kawan ngan die.
lagi2 die bez kawan ngan aku.
yelah aku ni "hyperperamah".

nak tahu kitorang pegi mane?
takat ke midvalley je.
haha.
macam jaoh kan.
but kat situ je mampu pergi.

anyways, kitorang bukannye datang nak shopping ea.
laki2 kate fitrah wanita suka shopping2 ni.

datang je pergi mph.
beli la alat2 keperluan kot.
hihi.
buku?
no way!
dah banyak2 tu nak pergi beli lagi?
mampus aku.
badan dahle kecik.
bawak barang banyak2.
haha.

lepas mph jalan2 la.
makan2.
xtahu nak wat ape.
memang xde hala tuju un.
but aku baru teringat.

birthday roommate aku minggu depan..
nak tahu siape die?. nanti aku gitahu.
baik aku beli hadiah untuk die dulu sementare ade peluang.

kitorang jalan2 lagi.
jumpe la patung kecik2.
aku xde idea but..
its common girls suke barang2 sweet kan?

so aku beli la patung tu.
boleh letak jadi keychain.
hihi
xtahu la pulak kalau die suke ke x.
but mesti suke punyer.
hihi.

kitorang berjalan2 lagi.
jumpe stall yang leh taruk name la bagai tu.
nak beli.
so aku pilih la huruf2.
nak wat bracelet.

simple je pun. haha. but i like.

yana pun ade perhiasan macam tu.
well tu je lah aku buat semalam.
selain aku x wat homework lepas balik mid.
meja aku je bersepah ngan pen kertas and kalat.

belajar physics x pass agy.

xpelah. 
ade mase lagi.
homework.
hurm.
mestilah x siap agy.
ok.
tu je.
conclusion.
aku dah release tekanan kat kolej tu!

sekian cerita aku.

No comments: